Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΝΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ…


Ακούω, γι’ αυτούς τους τύπους που έχουν φτιάξει κυβέρνηση και μας δουλεύουν κανονικά με τα 11.5 δις που ψάχνουν για να είμαστε εντάξει απέναντι στους δανειστές μας και φοβάμαι να βγω από το σπίτι μη και με περιμένει κανένας στη γωνία και μου πάρει τα 25 ευρώ που έχω στην άκρη για τα εισιτήρια να πάω ως το χωριό μου άμα χρειαστεί. Ειλικρινά σας λέω φοβάμαι, γιατί μένω ακριβώς απέναντι από το παλιό ΠΑΣΟΚ στη Χαριλάου Τρικούπη και κάθε φορά που θέλω να βγω, κοιτάζω προσεκτικά γύρω τις γωνίες μη και κυκλοφορεί κανένα φάντασμα από εκείνα που έστρωσα τον «τρίτο δρόμο» προς το σοσιαλισμό και μετά βγαίνω χωρίς όμως ποτέ να είμαι σίγουρος πως θα μου συμβεί κάτι.
Τέλος πάντων, σήμερα το απόγευμα ξεπέρασα τους φόβους μου και είπα να βγω λιγάκι να δω την πόλη γιατί πολύ κλείστηκα από χθες το πρωί που γύρισα. Έτσι πέρασα από την πλατεία Εξαρχείων και προτίμησα να ακολουθήσω τη διαδρομή Πεδίον Άρεως - Πατησίων μέχρι την πλατεία Αμερικής που ήταν ο προορισμός μου. Τι το ήθελα; Να με πιάσουν τα νεύρα στο πιο παραμελημένο πάρκο της πόλης όπου ούτε οι ίδιοι οι μετανάστες δεν το προτιμούν πλέον και πάνε αλλού και αράζουν; Απόλυτη ξεραϊλα, ερημιά παντού και το μόνο που λειτουργούσε ήταν το παράξενο σιντριβάνι εδάφους που άλλες φορές έχω δει να λειτουργεί και ως ντους για ορισμένους αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος να σχολιαστεί.

Γι’ αυτό και τράβηξα τη φωτογραφία με την πινακίδα του έργου ανάπλασης για να θυμηθούμε ότι ένα σεβαστό ποσό χρημάτων, από αυτά ου ψάχνει η κυβέρνηση κάποιοι τα έφαγαν και δεν παρέδωσαν κανένα έργο. Κι αυτό έγινε αν θυμάμαι καλά, την εποχή που τις υπογραφές για τέτοια έργα φούσκες τις έβαζε η νομάρχης Φώφη Γεννηματά και φαντάζομαι, πως η περίπτωση θα είχε ενδιαφέρον αν ασχολιόνταν και κανένας εισαγγελέας. Όχι γιατί θα υπήρχε περίπτωση να έχει περισσέψει κανένα ευρώ από τα αρπακτικά που τα κονόμησαν με το έργο, αλλά για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα με το ποιος τα έφαγε και ποιος έμεινε νηστικός στην περίοδο της λεηλασίας της χώρας…
[ΑΘΗΝΑ, 01082012]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου